Projektom se pomoću društvenih mreža Instagrama, TikToka i Reddita na kojima ste aktivni, želi stvoriti i unaprijediti nove načine komunikacije koji će Generaciju Z uključiti u proces donošenja odluka koje se tiču života u sredini u kojoj žive.
Projekt uključuje 24 mlada sudionika (u dobi od 18 do 28 godina) koji će sudjelovati u različitim aktivnostima i pomoći u kreiranju digitalnih kampanja. Sudionici će biti odgovorni za vođenje početnih i završnih radionica, kreiranje podcasta, mjesečnih TikTok izazova te organizaciju i provedbu Social Media Takeover Daya.
Gradovi koji su uključeni u projekt
Đurđevac, grad domaćin u kojem će se u razdoblju od 6. do 12. srpnja ove godine održavati 5-dnevni trening na kojem će imati priliku sudjelovati 24 mlada digitalna ambasadora. Svaki dan biti će ispunjen različitim aktivnostima koje uključuju:
- teambuilding i orijentaciju na projekte, kako bi sudionici uspjeli stvoriti timski duh i razumjeli ciljeve budućih zadataka
- uranjanje u lokalne političke procese i strategije angažiranja mladih, čime će steći uvid u to kako politički i društveni sustav funkcionira te kako mladi mogu sudjelovati u njegovoj transformaciji
- učenje o alatima i tehnikama digitalne komunikacije koje će im omogućiti da postanu lideri u digitalnom svijetu
- razvijanje vještina facilitacije radionica i vođenja, što omogućuje efikasno upravljanje timovima i motiviranju ostalih sudionika
- planiranje projekata za lokalne digitalne komunikacijske preobrazbe, uz smjernice za poboljšanje digitalne prisutnosti i angažmana u svojim zajednicama
- priprema smjernica i predložaka za uvodne radionice u 8 gradova
- razvijanje evaluacijskih alata
Projekt završava u svibnju 2026. godine trodnevnom konferencijom u Varšavi, na kojoj će sudionici prezentirati svoje lokalne projekte i rezultate te podijeliti svoja iskustva i postignuća, a najbolji rad biti će bogato nagrađen.